خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/2/22 3:21
نویسنده : اورانوس
228 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از اینکه کنکور دادم واسه یادگیری موسیقی کلاس ثبت نام کردم و بعد گذروندن سلفژ 1و2نوبت انتخاب ساز شد که من چون چیز زیادی در مورد سازها نمیدونستم بعد تحقیقات فراوان ساز فلوت انتخاب کردم که الان از انتخابش خوشحالم .خواهرم که دو سال قبل من رفته بود سلفژ هم ساز ویولن رو انتخاب کرد ،البته ویولن ساز سختیه و باید حسابی تمرین کرد .همیشه بعد از اینکه کمی وقت پیدا بشه با هم قطعه هایی رو اجرا میکنیم که واقعا خیلی خوش میگذره .اینم عکس سازهامون قرار میدم .

 


پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد