خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

یه اتفاق بد

1394/7/8 13:06
نویسنده : اورانوس
46 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر یه اتفاق بد واسم افتاد ...فکر کنم فشارم افتاد یا شایدم سرم گیج رفت اصلا نشد جلوش بگیرم هر چقدر هم تلاش کردم، دستم گرفتم به کمد به میز ،نشد که نشد ...با سمت چپ بدنم خوردم زمین اونم در حین پوشیدن شلوار ،قسمت بالای پام تماما زخم شد ...خیلی ميسوزه ،میخواستم برم حمام، اما...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرهام
8 مهر 94 20:49
سلااام مهربونمبهتری الان؟؟خدا بد نده!!ایشالاااا بهتر باشی.و مرسی از حضورت تو وبلاگ فرهام.
اورانوس
پاسخ
سلام عزيييزم ،مرسی از احوال پرسيت،نه بدتر شدم ،پوست پام خراشیده شده ،مامانم روغن زیتون چرب کرد اما فرقی نکرد ...شما راه بهتری سراغ نداري؟ خواهش میکنم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد