خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

تولد نی نی

1394/2/19 11:46
نویسنده : اورانوس
177 بازدید
اشتراک گذاری

از الان دارم به روز تولد خواهرم فکر میکنم ،آخه امسال خیلی خاصه چون روز قبلش کنکور داره و باید حسابی بهش خوش بگذره .الانم که داره واسه ترم دومش آماده میشه .خیلی دلم گرفته دلم تنگ شده واسه استرس روزهای امتحان و شب بیداری هاش.باید امسال واسه ارشد آماده بشم که البته سختی های خودش داره .🙏خدایا خودت به همه بچه ها کمک کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حانیه
8 اسفند 94 8:49
اورانوس جون از این به بعد رمز دار مینویسی؟خیلی ناراحت شدم .هر روز پستاتو میخونم ولی وقت ندارم نظر بزارممیشه رمز پستاتو داشته باشم؟
اورانوس
پاسخ
نه عزیزم بعد از یه مدت رمزی میکنم ،لطف داری به من .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد