خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

اولین جلسه کلاس آرزوها...عشق من فلوت

1394/7/11 20:00
نویسنده : اورانوس
69 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت چهار بابام من ریوند کلاس ،استادم ساعت پنج اومد .من نفر اول بودم که قطعه بهار ويوالدي رو زدم اما چون نفس گیری خوبی نداشتم هفته بعد هم ميزنمش ،استادم مثل همیشه فهمید که هفته اخیر تمرينم کم بوده ،واقعا هم درست فهمید بهش گفتم درگیر بودم کم تمرین کردم .

البته درست گفتم دیگه تا حدودی ...خجالت

 کلاس گروهنوازيمون از هفته دیگه آغاز خواهد شد اینجوری تا ساعت 8طول می کشه ،واسه من که هرچقدر بيشتر ساز بزنم بهترهمژه

راسسستي ،عیدی معلمم بهش دادم خیلی خوشحال شد ..نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد