خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/3/24 4:24
نویسنده : اورانوس
587 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره روز تولد گلم فرا رسید....

صبح ساعت 10و نیم بود که بیدار شدم و دیدم که مامانم رفته بیرون و یادداشت گذاشته که برای خرید واسه خواهرم رفته،  من فهمیدم دلش طاقت نیاورده و همون کیفی که از خیلی وقته گل من انتخاب کرده رو میخواد واسش بخره

وقتی که مامانم برگشت دیدم یه کیف دخترانه قشنگ از توی پاکت چشمک میزنه سریع خواهرم صدا زدم که اومد دید و واقعا خوشحال شد .

گل من امشب هم که ساعتاي 11بود که کیک تولد ی که روز جمعه به انتخاب من خریده شده بود و عکسش رو هم میذارم رو برش زد و شمع رو فوت کرد با آرزوهای خوب........🎈🎆🎁🌛🎂🙏👭😁😉

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد