خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

برای گلم 🌹

1394/9/27 7:45
نویسنده : اورانوس
794 بازدید
اشتراک گذاری

فدای تو عزیزم که با دیدنت با خنده هات با حرف زدنت به خودم ميبالم ،به خودم ميبالم از اینکه خواهر تو ام از اینکه چه روزایی رو با تو سپری کردم چه خاطراتی با تو فرشته کوچولو داشتم ...

دوست داشتم الان تو بزرگ نبودی و یه نوزاد فسقلی بودی که همش ازت مراقبت میکردم و باهات غرق شادی میشدم ،هرچند که همین الانشم بوی اون زمان ها رو با خودت داری ...خواهرم دوستت دارم اونقدر که نمیشه بیان کرد توی هیچ مقیاسی به هیچ زبونی با هیچ احساسی ،فقط بدون به امید تو زنده ام و با وجود تو زندگی رو دوست دارم ،حضورت اميد من به آیندست

پ ن :عزیزترینم خواهرم شعرهای قشنگش ،با پیشنهاد من موندگار میکنه توی وبلاگی با آدرس....

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

♧♡♧خواهری♧♡♧
27 آذر 94 14:43
سلام عزیزم منتظر آدرس جدید خواهر جونت هستم . خوب اومدی زمان ما دهه هفتاد ما با اشی مشی سرگرم می شد تی وی جی بود ... اینا چی بشن خوبه
اورانوس
پاسخ
سلام خواهری گل ،حتما .آدرسش بزودی اعلام میکنم ،آره واقعا بچه های الان خیلی زرنگ شدن !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد