خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

دوراهی

1394/9/28 22:28
نویسنده : اورانوس
209 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کلاسم متوسط بود قطعه ی عشق من یا همون Mon amour عالی زدم استادم فکر نمی کرد از پسش بر بیام اما من تونستم چون خواستم .ساز شناسی افتاده روز سه شنبه به خاطر وفات فردا ،نمیدونم برم یا نه دودلم آخه هیچ انگیزه ای ندارم ،احساس میکنم هیچی شادم نمی کنه .

+کاش خدا بهم نگاه میکرد و دوباره شاد میشدم مثل قبلا مثل سال قبل ... دوستم برام دعا کن ،خودت میدونی با توام با تویی که اینجایی.دارم کم میارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد