خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/10/28 5:08
نویسنده : اورانوس
108 بازدید
اشتراک گذاری

از یه لحاظ ناراحتم به خاطر بی اعتمادی دوستان صمیمی ای که اینجا پیدا کردم ،من یه اخلاقی دارم که دوستم که ازم به هر دلیلی جدا بشه ،واقعا ناراحت میشم و  ميرم تو خودم و همش بهش فکر میکنم ...

آخه چرا  اینجوری میشه من که خودم یه عالمه ناراحتی درونی دارم چرا اینجوری ضربه می خورم ....

حالم بده 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
28 دی 94 21:33
سلام التماس دعا عزیزم چرا از دوستان اینجا ناراحتی بابت ن ی ک و؟
اورانوس
پاسخ
محتاجیم خواهری گل ... ای ،نه .کلی گفتم، دلم گرفته و خیلی شکسته ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد