خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/4/19 7:43
نویسنده : اورانوس
856 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از افطار بود که بابام گفت بابای پسره از صبح تا الان ۲بار اومده پیش بابام که ازش واسه زمان اومدنشون به خونمون سوال کنه و بابام گفته که باید با مامانم و من صحبت کنه ،من توی دلم گفتم چقدر پسره هل تشریف داره که نتونستم تا هفته دیگه صبر کنن .من به مامانم گفتم بهتره که اول هفته نباشه بندازيم پنج شنبه ولی مامانم گفت اگر زودتر بیان خیال تو هم راحت تره و استرست از بین می ره .

فعلا دلم رو به فردا خوش کردم که قراره برم کلاس و یکم از این حال و هوای مبهم در بیام .خدایا خودت کمکم کن😶

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد