خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

هوراااا

1395/3/20 16:22
نویسنده : اورانوس
904 بازدید
اشتراک گذاری

وااااای حسابی دلتنگ بودم نمیدونم چرا هی میخوام ولی نمیشه که بیام پست جدید بذارم 

اما بگم از این روزها ...

دیشب مورخ ۱۹خرداد برای خواهری گلم گوشی دلخواهش خریدیم به مناسبت تولدش...

ممنونم که اومدی به این دنیا و دنیا رو برامون به خصوص برای من زیباتر کردی 

گل من سه روز دیگه تولدته ،خیلی خوشحالم و دارم لحظه شماری میکنم برای اون روز ...

این کادو پدر گرامی بود اما من و مامانم هنوز برات چیزی نخریدیم ...

به گفته خودش قراره واسش کتاب و سی دی و سالیوان رو بخرم ...

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد