خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

🌠سیاره

یه شنبه ۲۰تیر

1395/4/20 11:33
نویسنده : اورانوس
127 بازدید
اشتراک گذاری

امروز متاسفانه نماز صبحم قضا شد ....خیلی ناراحت شدم .ان شالله دیگه اتفاق نیفته ....

امروز ظهر قراره بریم شاندیز باغ داییم واسه ناهار و جمع کردن البالو و گیلاس و خوشحالم بابت گرفتن عکس از مناظر زیبای اونجا با خواهری ....

پ.ن :دیشب ساعت دوازده بود که نمراتمون اعلام شد اونم توسط معلم تو تلگرام ،خوشحال شدیم خییییلی به خاطر این که نتیجه هفت روز مطالعه البته نه پیوسته اونم روزی سه ساعت رو گرفتیم خواهری ۹۸و من ۹۶  شدم و معلم خیلی ازمون تعریف کرد و من خوشحال شدم از این اتفاق ...خداجون شکرت.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد