خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

جمعه پانزده مرداد

1395/5/15 15:02
نویسنده : اورانوس
162 بازدید
اشتراک گذاری

این جمعه رو یکم دیر شروع کردیم اخه دیشب با خواهری رفتیم طبقه بالاو بعد از چندین ماه کامپیوتر رو روشن کردیم و اهنگ ها و عکس هایی رو مرور کردیم که سراسر خاطره بود و این کار حدودا پنج ساعت طول کشید ...

امروز هم وقتی بیدار شدم رفتم جلوی اینه تا موهامشانه بزنم که دیدم یک گل سنگ زیبا جلوی اینه بود بعد رفتم صورتم اب بزنم که دیدم کاکنوسهای قشنگی روی میز بودن ،هیچی بهتر از یک گل من رو خوشحال نمیکنه ...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد