خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

نوشتار

1395/7/16 15:19
نویسنده : اورانوس
148 بازدید
اشتراک گذاری

تو این ماه خاص چهره ی شهر مقدس ما هم خاص شده ،حال و هوایی که تو این روزا تجربه میکنیم خیلی خوبه خیلی صمیمی و پر شور ....

کاش این ماه باشناخت بیشتر همراه باشه برای همه و برای من.

خواهری گلم از هفته قبل رفتن به دانشگاه رو شروع کرده ،و من از این روزا دارم لذت میبرم خصوصا این که هم رشته شدیم و نظراتمون رو با یک زبان بیان میکنیم .....

خدایا شکرت ازتمام خوبی ها....

از شنبه پیش تعمیرات خونه جدید رو شروع کردیم و بیصبرانه منتظر اتمامش هستم ....کاش زودتر تموم بشه و حس خونه جدید رو تجربه کنم اونم بعد هفده سال!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فروشگاه اینترنتی آی شیک
16 مهر 95 16:17
با درود فروشگاه اینرنتی آی شیک از شما دعوت میکنم از سایت ما دیدن کنید عرضه کننده جدیدترین لوازم جانبی موبایل با قیمت های استثنایی ممنون از وقتی که برای مطالعه پیام گذاشتید http://www.ichic.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد