خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

پدربزرگم

1395/8/9 1:06
نویسنده : اورانوس
202 بازدید
اشتراک گذاری

پدربزرگ عزیزم دلم برات تنگ میشه تا اخرعمر ،تا اخر عمرم این حسرت دارم از نبودنت حسابی دلگیرم چرا اخه چرا اینجوری میشه ....

عزیزترین و مهربونترین ادم دنیای من توبرام اسطوره ی صبر و استقامت ،قهرمان پاکی و بی الایشی بودی کسی که همیشه و همه وقت به فکر بچه هاش بود و هیچ وقت از شرایط بد و سختی ها شکایت نکرد...

ماه ابان الان برام بهترین ماه نیست چون توی ماه تولد من تو از بینمون رفتی ،دیگه ساعت هشت شش ابان نود وپنج ازخاطرم نمیره ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدیه
10 آبان 95 12:47
سلام عزیز مرسی که تولدم رو تبریک گفتید و خدا هم پدربزرگتون رو رحمت کنه و روحشون قرین رحمت الهی باشه
اورانوس
پاسخ
سلام هدیه جان ،ممنون ،انشاالله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد