خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🌠سیاره

شب یلدا ۹۵

1395/10/2 2:24
نویسنده : اورانوس
223 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب یلدا ی ما بود اونم خونه اقاجونم ،میوه و اجیل و شیرینی .همراه با نقل قول ها و خاطره ها و گفت و شنود ها.

شب خوبی بود حداقل الان که اقاجونم نیست این رو بهتر درک میکنم که باید قدر شون بهتر بدونیم .

یه خاطره که امشب شنیدم ،راز این کارهای خواهرم رو برملا کرد ،کلا ما خانوادگی عاشق حیواناتیم ....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه
14 دی 95 2:59
سلام خواهری خوبی؟؟؟شناختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخش زیادنبودم ولی فراموشت که نکرده بودمهمه چی خوب پیش میره دیگه ان شاالله؟؟؟؟؟راستی یادم رفت بگم لینکتم کردم تابهت سربزنم دوست داشتی رمزبده
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،معلومه ک شناختم ،ممنون از تموم مهربونی هات ،ب لطف خدا آره راضیم خداروشکر .دستت درد نکنه ،منم لینکت میکنم . پستایی ک رمز دارن یک کوچولو خصوصین ،شرمنده ام اما سعی میکنم بقیه پستای وبلاگم ک خصوصی نیست رمز نذارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد