خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🌠سیاره

گذر روزهایم

1396/3/17 18:28
نویسنده : اورانوس
282 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به وبلاگم و حال و هوای خوبش
حسابی دلم میخوایت بنویسم و چ بهتر که این امکان تازه هم برای آدمای کم حوصله ای مثل من فراهم شد ...
این روزام همراه شده با تردید و دلهره و ترس ....
ترسی که همیشه دوستش دارم
راستی بیست و سوم تولد خواهر کوچولومه ،عاشقتم عزیزم ،فرشته ی من ،واقعا زندگی در کنار تو مثه رویاست ...
دوشنبه رفتم واسش کادو خریدم همون چیزی که فکر میکردم حسابی خوشحالش میکنه ...کتاب...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد