خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 22 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

🌠سیاره

تا ابد

1396/5/4 10:31
نویسنده : اورانوس
410 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

واقعا ممنونم از خدا بخاطر همه ی محبت هاش ...

روز دختر امسال هم گذشت ..با خاطره های خوب و خوش ...

بابام به من و خواهری انگشتر هدیه داد و مامانم هم برامون شلوار خرید...

البته خودمونم برا خودمون مانتو خریدیم ...😉

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محجوب بانو
22 شهریور 96 5:23
عزیزمممممممممممم روزموووووووووووون مبااااااااااارکککککککککککککک
اورانوس
پاسخ
قربونت ،همچنین خواهری ...سوالمحبت
محجوب بانو
24 آذر 96 1:03
سلام گلمممممممممممممممممممم خوبی توووووووووو دلتنگت بودم خواهرییییییییییییییییییییییی
اورانوس
پاسخ
سلام خواهری عزیزم ،منم همیشه به یاد تو دوست عزیز و با معرفت هستم و خواهم بود ،روی گل دختر نازت رو از طرف من ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد