خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

یه اتفاق ساده اما یه فکر مهم

1394/7/18 1:39
نویسنده : اورانوس
56 بازدید
اشتراک گذاری

الان که اومدم روی تخت دراز کشیدم به همه ی ساعتاي روزی که گذشت فکر کردم ،با حرفایی که شنیدم و چیزایی که دیدم به یاد خیلی از چیزای با ارزشی افتادم که زیاد نسبت بهشون درست فکر نمی کردم دوست دارم بهتر فکر کنم و بیشتر ،از لحظه لحظه ی این عمر باید درست استفاده کرد،حتی از یه اتفاق ساده میشه خیلی چیزا رو فهمید ...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مینا بانو
18 مهر 94 5:55
سلام الهی پیوند شما دو خواهر هزاران ساله بشه خوشحال شدم مطالب زیباتونو دیدم میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید خونه ی خودتونو هم اگه لینک کنید ما حتما لینکتون میکنیم
عمه سپیده
18 مهر 94 12:48
دقیقا...خیلی از لحظه های عمرمون به بهای ناچیزی از دست میره...
مینا بانو
18 مهر 94 18:49
نیومدی که؟؟؟؟ من منتظرتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد