خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

سلام دوست من ...

1394/7/21 12:04
نویسنده : اورانوس
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امروز ،به روزی که دوست دارم با امیدواری بهش نگاه کنم ...

امروز باید همه چی خوب پیش بره...با یه انرژی مثبت و مضاعف ،میدونم اگه یه روز گل من بیاد اینجا رو ببینه باز ازم انتقاد میکنه و شایدم بهم بخنده اما من می نویسم چون واقعا اینجا رو مثل یه سياره جديدالکشف دوست دارم و اومدن به اینجا من سبک میکنه یه جورایی با اینجا دوستم ،نمیدونم شاید اسم خواهرم بود اسم عزیزش که من با یه وبلاگ از نی نی وبلاگی ها و بعد با نی نی وبلاگ آشنا کرد ،از این آشنایی خوشحالم ،احساس میکنم یه زنجیره از اتفاقات پشت سر هم بود برای آشنایی با جایی که دوسش دارم و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد