خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

عکس

1394/7/21 12:37
نویسنده : اورانوس
56 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بود که به خواهرم پیشنهاد دادم یه عکس از الان توی این سن از خودمون تو وبلاگ بذارم که اون گفت نه من دوست ندارم اما من راضيش میکنم بالاخره ...مژه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خواهری
21 مهر 94 20:07
اورانوس تقریبا هم سن من هستی خیلی دوست دارم ببینمت،موفق باشی راستی بخوام آیکون بزارم کنار آدرس وب چه کنم؟
اورانوس
پاسخ
آره عزیزم ،ممنون منم همینطور عزیزم البته عکست زیاد بزرگ نبود .از سایت سرزمین دانلود استفاده کن عزیزم .
خواهری
21 مهر 94 20:08
اورانوس
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد