خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

🌠سیاره

امشب

1394/7/23 20:04
نویسنده : اورانوس
79 بازدید
اشتراک گذاری

امشب ساعت 9و نیم پرده ی اتاقمون و آشپزخونه نصب خواهد شد ،بعد از نصبش عکسشون میذارم تو وبلاگ ...

فردا هم که جمعست و زمان استراحت ،تا ببینیم کجا قراره بريم یا شایدم قراره تو خونه باشیم ...فعلا چشمک

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خواهری
23 مهر 94 22:24
منتظر عکس خوشگلت هستیم.
اورانوس
پاسخ
ممنونم
مامان و بابایی دخمل بلا
23 مهر 94 23:37
سلام اورانوس عزیز و گلم ممنون که میای به وبلاگ ما و بهمون سر میزنی و کامنتهای پر محبت میزاری گلم ... عزیز دلم یه سؤال داشتم ازت ... وقتی وارد وبلاگ ما میشی , اهنگ وبلاگم برات پخش میشه یا نه ؟؟؟؟
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،خواهش میکنم کاری نکردم .راستش عزیزم من معمولا با گوشی میام نی نی وبلاگ ،هر وقت با لب تاب اومدم بهت خبرش میدم گلم...
ღnarjesღ
24 مهر 94 22:36
سلام خوبین میشه رمز بدین من پستتون رو ببینم؟؟؟؟؟؟
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم حتما
مامان و بابایی دخمل بلا
26 مهر 94 0:08
راستی اون مورد که سوال کردم حل شد , دیگه نمیخواد زحمت بکشی عزیزم ...
اورانوس
پاسخ
خداروشکر ...،زحمتی نبود عزیزم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد