خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

رفت تا۲تاشنبه دیگه...دلم برای تو تنگ میشه ...........

1394/7/25 22:43
نویسنده : اورانوس
114 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کلاسم خیلی خوب بود بعد از اینکه رسیدم معلمم زنگ زد که دیرتر میاد به من گفت تا با بچه ها کار کنم ،منم با یکي از بچه ها که اومده بود کار کردم ،تا اینکه دیدم بقیه ام اومدن خوشبختانه دیم معلمم رسید و موقع اذون بود که رفتم نمازم خوندم و اومدم هنوزم نوبتم نشده بود ،تا ساعت 6و نیم که رفتم اشکالاتم پرسیدم و خودم ترجیح دادم که تمرین کنم تا هفته های بعد ...هفته دیگه هم که تعطیله و حسابی تمرین میکنم ،هورااااااهوراتشویق 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خواهری
26 مهر 94 1:48
اورانوس گلم عکس های شما دو تا گل رو دیدم خیلی مشخص نبود ... ولی ناز بودید ... خوش به حالتون مدت ها پیش در جایی بودید که امن بود ،حریم امن خدا اما الان نیست
اورانوس
پاسخ
مرسی عزیزم آره زیاد کيفيتش خوب نیست آخه اینا رو با گوشی خواهرم گرفتیم .ممنون از لطفت عزیزم آره واقعا خيلي ناراحتم از این اوضاع
خواهری
26 مهر 94 1:49
اورانوس
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد