خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

امروز ما

1394/7/27 17:49
نویسنده : اورانوس
141 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر بابابزرگم اومد خونمون و گفت اومدم که درخت انگورتون هرس کنم و یکراست رفت توی حیاط یه ساعتی تقریبا با بابام مشغول بودن و کلی از شاخه ها ی درخت بریدن ،مامانم واسشون چای آورد بعد بابابزرگم یادش افتاد که اره چوب بريش نیست کل حیاط گشتن نبود، بابام گفت حتما با شاخه ها گذاشتیم بیرون !دوتایی رفتن جستجو لای شاخ و برگ ها تا بالاخره پیداشد دقیقا زمانیکه من دم شیطون گره دادم !من خیلی اعتقاد پیداکردم البته ناخواسته بوده از وقتی این مطلب شنیدم به شوخی این کار میکنم و بلافاصله پیدا ميشه!!!

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرهام
28 مهر 94 15:10
سلام مهربون هميشگيخوبي عزيزم??اره بهتريم. الحمدلله...فقط فرهام هنوز يكم گوشاش عفونيه ولي دكترش گفت اگه سفالكسين و يه سري انتي بيوتيك ديگرو بهش بدم عفونتش تموم ميشه ديگه نيازي به عمل نيست. ومن كلي از استرسم كم شد.خيلي ممنون كه يه يادمون بودي عزيزدلم.
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ،.خداروشکر واقعا .ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد