خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

اتاق پاییزی ما با کمک مامان و بابا

1394/7/28 18:48
نویسنده : اورانوس
979 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خواهرم کلاس ساز داشت،بابام به من و مامانم گفت شمام بیاین اخه قراربود بريم کدو حلوايي بخریم،چون من و خواهرم میخواستیم یکم به اتاقمون تم پاییزی بدیم و واسه همین کدو لازم داشتیم تازه محتویات داخلشم قراره مامانم و بابام نوش جان کنن به سلامتی ...

حالا که فکر میکنم میبینم چقدر خوب شد پرده اتاقمون بنفش انتخاب کردیم آخه با نارنجی کدو فوق العادست!!!

پاییز عزیزم دوستت دارم ازته دلم با تمام وجودم سراسر زیبایی هستی و رنگ ....

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان باران
29 مهر 94 14:33
سلام دوست گلم دکوراسیون جدید مبارک دوست مهربونم تو این روزهای خوب من و خانواده ام و از دعای خیر و سرشار از امیدتون محروم نکنید
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،ممنونم . چشم گلم حتما .شما هم همینطور...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد