خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/4/21 20:47
نویسنده : اورانوس
930 بازدید
اشتراک گذاری

امروز باز بابام گفت که اومدن تا در مورد زمان اومدنشون بپرسن که قبل افطار بیان یا بعد افطار که بابام هم گفته بعد افطار .

خواهرم امروز میگه فکر کردی که چی باید بگی و سؤالاتت رو آماده کردی ،منم بهش گفتم من نمیخوام زیاد جدی بگیرم ،ولی الان که دارم فکر میکنم میبینم واقعا باید یک کم در موردش فکر کنم تا استرس نگیرم،حتی هنوز فک نکردم چي بپوشم ....

خیلی سخته اصلا آماده نیستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد