خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/4/24 2:00
نویسنده : اورانوس
862 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بالاخره اومد و با کلی استرس تموم شد،البته استرسم همون اولش بود بعد خوب شد.

تقریبا ساعتاي ۹.۵شب بود بعد از افطار که اومدن خونمون ،بابام در رو باز کرد و مهمونا رو به طبقه بالا راهنمایی کرد ما هم که پایین بودیم بعدش که مهمونا نشستن بابام اومد پایین و چای رو برد (من از قبل گفته بودم چای نميبرم) خلاصه بعد از حدود ۵دقيقه من و مامانم و خواهرم رفتیم طبقه بالا ،و نشستیم کنار مهمونا ،بعد مامان پسره شروع کرد به سوال پرسیدن از من که چند سالمه و رشتم چیه و...

بعد مامانش گفت که بريم صحبت کنیم ،که ما رفتیم طبقه پایین و منم که اصلا آماده نبودم و سوال خاصی تو ذهنم نبود گفتم اون اول شروع کنه و...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یه دختر عاشق ماه
24 تیر 94 2:21
عزیزم ایشالا هر چی صلاحه همون بشه.
اورانوس
پاسخ
مرسي دوستم واسم دعا کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد