خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

🌠سیاره

ادرس جدیدم

1395/2/27 3:41
نویسنده : اورانوس
111 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم ممکنه کمتر بیام اینجا 

ترجیح دادم برای اینکه با دوستانی که اینجا اشنا شدم بیشتر ارتباط داشته باشم پس ادرس اینستاگرامم رو اینجا میذارم 

...

instagram.com/far.s993

  به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♥فاطمه معصومه♥
3 خرداد 95 12:51
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟//چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟/شرمنده نبودم ولی دلم برات تنگیده بوددددددددددددددد نت نداشتم سربزنم شرمنده یه وقت فکرنکنی فراموشتون کردماااااااااااا نه بابا به همه سرمیزنم من خخخخ...خوب دیگه فعلا خداحافظ
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،خوشحال شدم اومدی ،فکر کردم همه فراموشم کردن!
♥فاطمه معصومه♥
4 خرداد 95 21:59
نه بابا ما مثل بقیه بی وفانیستیم به خدا...من همیشه هوای دوستامو داشتم ولی ارزشموندونستن الانم دوستای خوبی مثل شمادارم وازدستتون نخواهم داد مطمین باش
اورانوس
پاسخ
فدات عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد