خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

🌠سیاره

سلام ......

1395/3/4 2:34
نویسنده : اورانوس
99 بازدید
اشتراک گذاری

واااای ،خیلی دلم تنگ شده بود واسه وبلاگم ،اینجا مکانی بود برای دلتنگی هام البته هنوز هم هست .

دلم واسه همه دوستانی که  اینجا پیدا کردم تنگ شده ،سعی میکنم بیشتر سر بزنم .قول قول قول 

اما از احوالات من و گلم و خانوادمون ‌: امروز رفتیم واسه معاینه چشم و متاسفانه یا خوشبختانه هر دوتامون نیاز به عینک داریم خواهری استیگمات و من ضعیف اما نیم .

راستی عینک هم سفارش دادیم .وان شالله هفته بعد اماده میشه ....

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه معصومه
4 خرداد 95 22:01
منم عینکیمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم سلام خوشبختم
اورانوس
پاسخ
هوراااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد