خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

🌠سیاره

بدون عنوان

1394/4/29 1:02
نویسنده : اورانوس
101 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا حالم خوب نیست هر دفعه که یه نفر میاد،بعدش نمیتونم با خودم کنار بیام تا چند وقت تو خودم ميرم و حتما باید برم بیرون تا حالم بهتر بشه ...

امشب ساعت 10رفتيم بیرون ،با اینکه بابام خسته بود ولی مامانم گفت من دوست دارم برم بیرون و بابام قبول کرد و رفتیم ،من و خواهرم تصمیم گرفته بودیم واسه شام مرغ سوخاری بخریم،بعدشم بابام گفت بريم نزدیک حرم تا سلام بدیم .وقتی از جلوی حرم رد میشدیم خیلی حالم بهتر شد ،دعا کردم حالم زود خوب بشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد