خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

🌠سیاره

سلام دوستان گلم

1395/10/21 7:30
نویسنده : اورانوس
196 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوشحال شدم که دیروز دوستم عاطفه گل رو پیدا کردم ،و خوشحال تر اینکه اینجا برام جایی بود که دوستای خوبی پیدا کردم که واقعی ان و کلی مهربون ....

امیدوارم همه تون موفق باشین دوستان

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عاطفه
21 دی 95 13:42
معنی دوست : د = دور از هم و = واسه هم س = سایه هم ت = تا عمر داریم کنار هم سلام عزیزم خوبی؟؟؟شرمنده ادرستونداشتم براهمین نمیتونستم بیام بهت پیام بذارم اونروز شانسی تونظرات نفیسه جون دیدم.......ممنون که خوشحال شدیهرجاهستی موفق وخوشبخت باشی...به امام رضاهم سلام ماروبرسون وبگو بهم کمک کنه
اورانوس
پاسخ
امیدوارم به همه آرزوهات برسی ،تو هم برای من دعا کن ،چشم حتما سلامت میرسونم.
محجوب بانو
23 دی 95 1:38
سلام خواهر جونم خوبی عزیزم خیلی دلم واست تنگ شده بود مهربونم آنقدر این روزا درگیرم اصلا نتونستم بیام پیشت شرمنده عزیزم انشالله همیشه خوشبخت و سلامت باشی. التماس دعا ویژه عزیز دل
اورانوس
پاسخ
سلام به محجوب گل ،ممنونم ،شما خوبی؟اشکالی نداره مهم اینه که الان اومدی و من فراموش نکردی ،فرشته ی نازت از طرف من ببوس ...
مامان و بابایی دخمل بلا
28 دی 95 18:46
سلام اورانوس عزیزم ممنون از حضور دوبارت در وبلاگمون ,دلم تنگ شده بود براتون , بازم سر بزنبد به ما گلم
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،منم دلم تنگتون بود ،چشم حتما میام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد