خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اورانوساورانوس، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
سیاره منسیاره من، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

🌠سیاره

خداحافظ سی دی نودوپنج

1395/10/30 15:19
نویسنده : اورانوس
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم اومدم تا از آخرین روز ماه دی بنویسم و از اینکه کم کم داریم به پایان این سال نزدیک میشیم 

اما چند تا کار هست ک هنوز تموم نشده ،اونم طراحی خونه جدید و کف سازی و کاغذ دیواری و اسباب کشی ،اونم بعد بیست سال !

امیدوارم خدا هم خودش کمک کنه تا سال جدید شروع نشده ما بریم خونه جدید .

بقیه کارهای باقیمونده به اندازه اسباب کشی سخت نیست ...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:45
انشاالله که همه کارهات خوب پیش بره اورانوس عزیزمممم
اورانوس
پاسخ
ممنون گلم
عاطفه
2 بهمن 95 5:24
سلام خواهری ان شاالله زودی میرین...ماهم اگه خدابخوادبعدعیداسباب کشی میکنیم ان شاالله....به امام رضاسلام برسان وکلی دعاکن ازطرف من بهشراستی نظرخصوصی برات گذاشتما
اورانوس
پاسخ
سلام عزیزم ،به سلامتی و خوشی ،برام دعا کن ک شدیدا محتاجم..... اتفاقا همین تازگی برات جلوی حرم دعا کردم ... چشم اما باید چجوری جواب بدم نو وبلاگت قسمت نظرات باز نشد...
mhr3A
2 بهمن 95 21:16
وب متفاوت و زيبايي دارين خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنيد خيلي ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 🌠سیاره می باشد